مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-19سياسي

تهیه و تولید برنامه های سلامت محور با حضور متخصصین معتمد نظام پزشکی کرج


تعامل و همکاری بین صدا و سیمای البرز و نظام پزشکی کرج در خصوص تهیه و تولید ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی برای بالا بردن سطح آگاهی و سلامت شهروندان از اهداف این نشست بود که به میزبانی سازمان نظام پزشکی کرج انجام شد.

- ایسنا/البرز تعامل و همکاری بین صدا و سیمای البرز و نظام پزشکی کرج در خصوص تهیه و تولید ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی برای بالا بردن سطح آگاهی و سلامت شهروندان از اهداف این نشست بود که به میزبانی سازمان نظام پزشکی کرج انجام شد.

علی صادق مقدسی مدیرکل صدا وسیمای البرز ضمن قدردانی از همت و تلاش کادر درمان و جامعه پزشکی به ویژه در ایام درگیری با ویروس کرونا گفت: با توجه به نظر سنجی ها تلویزیون البرز با تلاش همکارانم در سال های اخیر مخاطبان خود را پیداکرده و در صداوسیمای البرز این آمادگی وجود دارد تا با تولید ویژه برنامه در حوزه سلامت با محوریت موضوعات محلی و بومی منطقه و با حضور کارشناسان نظام پزشکی برای آگاه سازی و اطلاع رسانی شهروندان البرزی اقدام کنیم.

دکتر صداقت رییس سازمان نظام پزشکی کرج هم به انگیزه بالای این حوزه در خصوص معرفی متخصصین خبره و خوش نام که دارای سوابق علمی در مجموعه هستند اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می شود تا از حضور این افراد در برنامه های صدا سیمای استان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و تولید برنامه های سلامت محور با حضور متخصصین معتمد نظام پزشکی کرج

تهیه و تولید برنامه های سلامت محور با حضور متخصصین معتمد نظام پزشکی کرج